Calendari

lunes, 6 de diciembre de 2010

DUSTRONG PAULS

El 19 de Novembre es donava sortida a una prova de duatlo a les nostres terres, i els triatletes del montbike no hi podeim faltar, tot i que el circuit no ens anava gaire a les nostres característiques. Jo personalment, vaig anar a veure el cricuit la setmana abans, però no em va servir de gran cosa, ja que a la carrera em vaig perdre en bici, i a peu perdent uns 4-5 minuts en total i abans d'entrar a meta ho vaig tornar a fer, per lo que me van acabar penalitzant 2 minutillos.

La cursa de Xavi va ser una altra, dominant la cursa a peu des del principi, no s'esperava un circuit tant tècnic i va haver de claudicar devant de la força i l'habilitat de O. Pinyol i Benjamí Prades.

En aquest punt prou content de no haver pres mal

El Xavi, progressant com podia en un circuit que no coneixia.

Classificacions

4rt Xavi 2h 01 20"

10è Josep Maria 2h 16'38" (penalitzacio inclosa)

Vicent 2h 36'16"

Aristarco 2h 40'37"

Adan 2h 44'32"

Lluis 2h 50 26"

Ramon 3h 17'

No hay comentarios:

Publicar un comentario