Calendari

jueves, 30 de diciembre de 2010

SANSI SALOU

Lo dia de Sant Esteve, Xavo i jo mateix, mos vam allergar a Salou a correr la San Silvestre. Fotia un fret del dimoni, aixines que vam procurar arribar prompte pa calentar, vam calentar uns 5 km suaus i ven poca cosa mes, sort que va sortir el solet i al final els cossos ens van entrar en una mica de caloreta.

Se va sortir en tromba, pero de seguida la gent va ficar una mica de coneixement, tot i així el km 1 es passava a 3'07", cosa que tenint en compte que estic fent les series a 3'15" era una animalada, però com es veu a la fotaca, vaig preferir aguantar fins al 2on km mas que sigue.

Al grupet devanter, Xavi anava còmode al km 2, jo mes justet que un picaport, detràs molta ventatja.

El km 2 es passava en 6'16", Xavi seguiriria la cavalcada dels primers una bona estona, però jo vaig acabar la cursa en terra de ningú. El Xavier Garcia Insa, mútiple guanyador de la mitja de Tarragona, i excel·lent pistero va tirar a lo bruto a falta de 2 km, i va acabar en un crono esgarrifós de 15'09" (faltaven uns 80 m pel 5.000), mentre que Xavi es va batre el coure en la resta de atletes, marcant un excel·lentíssim crono de 15'32", acabant el quart.


Cara de circumstàncies, a acabar i punto.

Amb aquell fret ja dic que no es va poder entrar en calor en cap moment, així que tinc que dir que estic content d'haver acabat sisè, encara que al final el temps se me'n va anar una miqueta 16'09", i quasi m'agafen per darrera dos velles glòries, el Bruno Toledo del Ploms, i el GRAN Ferran de Torres, si senyors, el Tortosí que viste i calza va entrar en 16'26".


Ara a preparar MONTMELO, fan un duatlo espectacular al propi circuit de formula 1, a veure si tenim sort i podem inscriure el Xavi que s'ha quedat fora inicialment, i participem en el primer duatlo oficial de la federació com a club, encara que no sigui puntuable.









No hay comentarios:

Publicar un comentario